27 Ağustos 2012 Pazartesi

İkiyüzlülük

Bir insan birini ikiyüzlülük ile suçlayacaksa önce kendine bakmalı. Birine "ele Müslüman" diyecekse kendine bakmalı. Hangi anne sonuçlar açıklandığında oğlu istediği liseyi tutturamadı diye ağlarken onun yanına gelip "herkes burayı en iyi lise olarak görüyor girmek için her şeyi yapıyor sen burayı kazandığın için ağlıyorsun, kalk hadi bu kötü bir sonuç değil hemde çok iyi bir sonuç, ne güzel benim yanımda kaldın" dedikten sonra kayıtlar başladığında "ben sana demiştim bütün yıl oğlum kalk çalış oğlum onlara takılma, gidersin işte onlarla beraber fen lisesine, millet arkandan İstanbul istiyordu burada kaldı vah vah vah diye yorum yapıyor onlara ne diyeceğim şimdi? Çalışsaydın olmayacaktı bunlar işte."der mi? Bu nasıl mantıktır? Ondan sonra ben annemle ablam kavga ettiğinde onları barıştırmak için ikisiyle de konuşunca ikiyüzlü söylememem gerektiğini bilmediğim bir şeyi söyleyince de ele Müslüman oluyorum. Adalet?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen yorumlarınızda küfür ve argo kelimeler kullanmadığınızdan emin olun.