17 Ağustos 2012 Cuma

Neden gitmek istiyorum?

Neden mi gitmek istiyorum buradan? Yeni bir sayfa açabilmek için. Yeni bir hayata başlayabilmek için. Yaşadığım her şeyi arkamda bırakabilmek için. Burada güzel, hoş bir hayatım oldu. Ama sadece güzel ve hoş değil. Kötüsünü de gördüm çirkinini de. Burada hayatı tüm anlamıyla yaşadım. Genellikle başıma kötü ve üzücü olaylar gelse de kendime bir dünya yaratabildim. Ama yıllar geçtikçe başıma gelenler bu dünyayı yok etti. Bu yaratmaya çalıştığım dünya bana zindan oldu. Ailem dağıldı. Arkadaş çevrem zaten hiç olmamıştı tam anlamıyla o da yok oldu. Bulunduğum her konumda başarıyı yakalamışken tepetaklak oldum. İşte bu yüzden gitmek istiyorum buradan. Tüm hatalarımı, üzüntülerimi, sevinçlerimi arkada bırakıp yeni bir sayfa açmak istiyorum. Çünkü gidince gittiğim yerde hiç kimse beni tanımayacak. Geçmişimi, yaşadıklarımı bilmeyecek. İstediğim kişi olabileceğim. İstediğim dünyayı oluştura bileceğim. Bu yüzden gitmek istiyorum anlayın beni.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen yorumlarınızda küfür ve argo kelimeler kullanmadığınızdan emin olun.